dinsdag 6 januari 2015

Cadeautjes die ik me herinner

December is voor mij de feestmaand. Sinterklaas, kerstmis en verjaardagen, maar vooral heel erg veel cadeautjes. Ik heb in mijn leven al heel wat cadeaus gekregen en bij deze wilde ik eigenlijk met jullie delen welke cadeautjes ik me nog het beste herinner.



Keukentje
Het allereerste cadeau dat ik me kan herinneren is een speelgoedkeukentje voor kinderen. Ik kreeg het voor mijn verjaardag, en ik geloof dat ik een jaar of 5 werd. Ik weet nog dat ik 's ochtends beneden kwam en dat alles versierd was. In het midden van de kamer stond mijn nieuwe keukentje. Later bleek dat het gewoon van een collega van mijn moeder af kwam, maar toch was ik enorm blij hiermee!
Karaoke-set
Voor mijn zevende (??) verjaardag kreeg ik een karaoke-set. Dat bestond uit een cd-speler en een microfoon. Ik vond het echt geweldig toen! Dit cadeau is na een aantal jaar kapot gegaan, maar was ook niet zo duur, dus is zijn geld absoluut waard geweest. De karaoke-set heb ik echt helemaal kapot gezongen.
Gitaar
Toen ik 12 werd wilde ik heel graag een gitaar voor mijn verjaardag hebben. Zelf heb ik er eentje in de winkel uit mogen zoeken. Ik heb nooit heel erg veel met mijn gitaar gedaan, maar toch vind ik het wel eens leuk om erop te pingelen. En ook al heb ik er dan niet veel mee gedaan... Die gitaar staat wel al jaren op mijn slaapkamer, en stiekem vind ik het er ook gewoon heel leuk uit zien.


Boekenkast
Toen ik een jaar of 9 (?) was kreeg ik voor mijn verjaardag een witte boekenkast om al mijn boeken in te bewaren. Toen we verhuisden paste de kast helaas niet meer in mijn kamer, maar ondertussen (we zijn wéér verhuisd) staat hij weer terug in mijn kamer, en ik ben nog steeds heel erg blij met deze kast.

Trainingspak + tas
Voor mijn vijftiende verjaardag kreeg ik een trainingspak in de kleuren van mijn volleybalvereniging. Daar was ik ook superblij mee! Helaas is de trainingsbroek nu te groot, en de tas is ook echt enorm! Daarom gebruik ik nu wat kleinere spullen!
Musical
Voor mijn laatste, 16e verjaardag, kreeg ik als cadeau dat ik een dagje met mijn moeder mee mocht naar een musical. We zijn nog niet geweest, maar ik mag zelf de musical uitkiezen. We moeten nog een keer een datum en musical uitzoeken, maar dat gaat vast en zeker een fijne avond worden. En tja... ik denk dat ik naar 'Moeder, ik wil bij de revue' wil. 


Tas
Wat ik nog meer kreeg voor mijn 16e verjaardag is een supermooie tas van Desigual die ik heel graag wilde hebben! Superblij ben ik ermee! De schoudertas is bruin met een mooi blauw patroon en bevat heel veel vakjes. Lekker handig! De tas komt van de V&D af, maar is nu helaas uitverkocht.

Ik heb echt geen idee of jullie dit interessant vinden, maar laat vooral je reactie achter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie ♥